Moda se poate defini ca un schimb social specific care se dezvoltă în multiple domenii ale vieții sociale. Moda este o industrie de lux care cuprinde elemente de vestimentație și cosmetice la care participă actori multiplii. Aceste perspective înglobează moda consumată de indivizi, grupe sau clase sociale care folosesc moda pentru a se defini ca indivizi.
Industria modei are caracter economic, dar și artistic deoarece aceasta produce simboluri și semnificații.
Moda poate fi considerată un mod de viață.
Cei inovativi din lumea modei încearcă să facă previziuni cu privire la succes și învață factorii de reducere a incertitudinii cu privire la tehnicile de marketing. Marketingul se impune așa că moda va asocia tehnicile de producție și distribuție din ce în ce mai reactive desemnate de termenul fast fashion.
Acest termen se referă la studiile și sondajele care se fac pentru a determina dacă un produs place publicului sau nu. Dacă vă plac astfel de articole scrieți în comentarii să mai scriu așa ceva. Gros biseau.